ПРАВИЛА 

НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 

ТА ПРОЖИВАННЯ

в AntiHostel Forrest

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці Правила регламентують основні вимоги щодо користування послугами Готелю, що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання Готельних послуг) Гостям, регулюють відносини між Гостями, Замовниками та Готелем, що є виконавцем зазначених послуг.

1.2. Підприємницька діяльність Готелю регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Готель керується, зокрема, “Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг”, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 та внутрішніми документами та правилами.

2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

2.1. Номер (місце) надається Гостю при пред’явленні паспорта або іншого документа,  який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина  України  для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними  двосторонніми  угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія,  для  військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за  місцем роботи споживача,  та інше), і заповненні анкети (реєстраційної картки) Гостя.

2.3. Після оформлення документів на проживання гостю надається ключ від Sleepbox. Оплата здійснюється при поселенні, крім наступних випадків

- Гість надав свою платіжну карту для блокування суми проживання;

- Бронювання для Гостя зроблене компанією з якою є договір про співпрацю;

-У випадку наявності дозволу директора готелю, директора з продажу, керівника служби прийому та розміщення.

2.4. Документи (паспорти або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності тощо не приймаються Готелем в якості застави.

3-4. ЗАЇЗД, ВИЇЗД, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

Режим роботи Готелю цілодобовий. Час поселення – 13:00 годин, розрахункова година – 11:00 годин. Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункового часу.

При проживанні менше доби, оплата здійснюється за повну розрахункову добу відповідно до встановленого часу поселення і розрахункової години.

Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 години оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання

Ранній заїзд з 06:00 години до 13:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання (Можливо тільки за наявності місця і попереднім узгодженням)

Пізній виїзд з 11:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання (можливо тільки за наявності місця і попереднім узгодженням)

Пізній виїзд після 18.00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання (можливо тільки за наявності місця і попереднім узгодженням)

Діти до 5 років включно розміщуються без оплати (без надання додаткового місця).

Готель має право відмовити Гостю в поселенні у наступних випадках:

- у Гостя відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;

- у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп’яніння. Поведінка Гостя неадекватна та агресивна.

- Гість відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі;

- Гість внесений у список небажаних гостей;

- в інших випадках, передбаченим законодавством України.

У спірних випадках питання вирішує адміністрація Готелю.

4.1. Бронювання Номерів:

Бронювання вважається негарантованим без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання гарантованим, Гостю необхідно здійснити передплату. Здійснити передплату можливо на Сайті або іншим способом за попередньою домовленістю з Готелем.

Негарантоване бронювання дійсне до 18:00 Дати заїзду, після чого може бути анульоване Готелем без повідомлення Гостя.

Гість може підтвердити бронювання (таким чином, надавши йому статус Гарантованого бронювання) здійснивши передоплату у розмірі вартості однієї доби проживання (часткова передплата – для бронювання на період більше однієї доби,), або 100% від вартості бронювання (повна передплата), за допомогою банківської картки, банківським переказом або іншим способом.

У разі, якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за добу до 13:00 Дати заїзду, сума передоплати у розмірі вартості однієї доби проживання не повертається та вважається штрафом, стягнутим на користь Готелю (якщо інші умови не передбачені тарифом і іншими умовами бронювання).

Підтверджуючи бронювання у Готелі, Гість приймає та погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком Анулювання бронювання та правилами, які діють у разі неприбуття.

4.2. Анулювання бронювання:

Скасування підтвердженого бронювання здійснюється шляхом направлення Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну адресу forrest.antihostel@gmail.com, або за телефоном +38 098 928 68 86. Анулювання бронювання безкоштовне (крім спеціальних тарифів, які не передбачають повернення попередньої оплати), якщо воно зроблене у строк за 24 години до Дня заїзду Гостя. Замовник отримує підтвердження скасування бронювання.

У випадку скасування бронювання після зазначеного часу Замовник сплачує Виконавцю 100% вартості першої доби перебування підтвердженого замовлення, в тому числі включаючи вартість замовлених додаткових послуг.

Всі ціни на Готельні послуги зазначаються у гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях.

Оплата проживання проводиться до заїзду Гостя та або при заселенні (залежить від умов тарифу). Оплата може бути здійснена готівкою, кредитною картою, банківським переказом, по перерахунку тощо. Готель приймає банківські карти: Visa, Mastercard або American Express.

У вартість Номера не включений туристичний збір у розмірі щонайменше 13 грн. 00 коп. з людини. Умови звільнення від сплати туристичного збору:

- наявність наказу на відрядження у Гостя при заїзді та / або надання його скан-копії при бронюванні. Для того, щоб туристичний збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком, необхідно, щоб разом із заявкою на бронювання у відділ бронювання була направлена скан-копія наказу на відрядження, в іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок або оплачений гостем на місці;

- наявність статусу інваліда, дитини-інваліда, що підтверджується відповідними документами, та особи, що супроводжують інваліда I групи або дитину-інваліда (не більше одного супроводжуючого);

- наявність статусу ветерана війни, що підтверджується відповідними документами (у тому числі учасники АТО);

- наявність статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, що підтверджується відповідними документами;

- вік Гостя до 18 років.


5. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ГОТЕЛІ

Гості, які проживають в готелі, зобов’язані дотримуватися цих Правил, правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.

Готель не рекомендує залишати кошти, коштовності та інші цінності в номерах/ капсулах.

5.1. Гостям, які проживають в Готелі забороняється:

- Заносити і зберігати у Номерах речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров’я громадян та збереження майна;

- Залишати в номері сторонніх осіб (особи, які не заповнювали і не підписували реєстраційну карту гостя), а також передавати їм ключі  від номерів/капсул, код від входу ;

- Куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього Готелю (в номерах, капсулах, коридорах, холі та кухні тощо). Дозволяється курити виключно в спеціально відведеному місці – інформація знаходиться в адміністратора. За куріння у заборонених місцях, гість зобов’язується сплати штраф у розмірі 100% вартості номера за добу за кожне порушення.

- Виносити з кухні посуд, столові прибори, без узгодження з адміністрацією готелю;

- Користуватися електронагрівальними приладами, котрі не входять до комплектації Номеру/ Капсули;

- Використовувати обладнання Готелю і Номеру не за призначенням;

- Порушувати спокій проживаючих Гостей після 22:00 години вечора і до 8:00 години ранку;

- Приносити і зберігати на території Готелю вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї.

- Палити, вживати міцні алкогольні напої, наркотичні та психотропні речовини.

- Поводитись зухвало, шуміти, голосно розмовляти (особливо в нічні години), кричати, нецензурно висловлюватись, ображати інших.

- Залишати свої особисті речі і рушники в місцях загального користування (кухня, душ, туалет), сумки і рюкзаки в передпокої, а також цінні речі і документи в номері на час твоєї відсутності.

- Приводити гостей у нічний час (після 22:00).

- Передавати стороннім особам ключі від кімнати.

- Зберігати зброю, наркотичні та психотропні речовини.

- Переставляти меблі в номері без дозволу чергового адміністратора.

- Тримати тварин і птахів.

- Порушувати спокій інших гостей, які також проживають у готелі.

5.2. Права та обов’язки Гостей:

• Дотримуватися встановлених у готелі правил проживання.

• Дотримуватися чистоти. У нашому готелі самообслуговування, тому якщо Ви користуєтесь кухнею, необхідно помити за собою посуд і прибирати зі столу. Це також стосується душових кабін і туалету. Ставтеся з повагою до тих, хто зайде після Вас.

• При виході з номеру перевірити чи виключені світло та всі електроприлади.

• За втрату ключів штраф – 100 грн.

Гість має право запрошувати відвідувачів до свого номеру з 09:00 години до 22:00 години. В разі, якщо відвідувач залишився в Номері після 22:00 години, Гостю необхідно доплатити різницю між двомісним і одномісним проживанням у випадку, якщо Гість сплачував тільки за одномісне проживання. Якщо в Номері вже було зареєстровані двоє Гостей, за розміщення дорослих на додатковому місці в Номері стягується плата згідно з прейскурантом Готелю. Вартість можна дізнатися звернувшись в Готель або у відділ бронювання ;

Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Готелю у випадку втрати або пошкодження майна Готелю, а також відповідає за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією Готелю. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п’яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту;

6. У готелі можна отримати додаткові платні послуги:

- Користування пральною машиною – 50 грн.

- Користування сушильною машиною 50 грн. 

- Замовлення екскурсій, перекладачів.

- Камера схову безкоштовна для гостей Готелю, для інших платна.

7. Загальні правила:

- Прибирання в загальних зонах проводиться щоденно.

- Зміна постільної білизни кожні сім днів на одного замовника.

-  Прибирання в номерах проводиться за вимогою.

-  Якщо у Вас щось вийшло з ладу, не поспішайте займатися ремонтом самотужки, повідомте про це адміністратора!

Усі зауваження та пропозиції можна залишити у «Книзі відгуків та пропозицій», що знаходиться в адміністратора.

За порушення правил поведінки в готелі адміністрація має право виселити порушників у будь-який час без повернення оплати за проживання за поточну та наступну добу.